Bandy 3.-4.trinn

Bandy

Informasjon om bandy tilbudet

Tilbudet
Bandy vil tilbys til 3. og 4.trinn i vintersesongen, og trinnene vil trene sammen i gitt treningstid én gang i uken. Bandy tilbudet vil holdes i uke 48 til og med 50, før jul, og i uke 1-7 etter nyttår. Organisering og påmelding vil AKS Bjørnsletta ha hovedansvaret for, mens Bandy vil ha hovedansvaret for det sportslige innholdet ved treningene – AKS vil mer eller mindre bistå trenere med pedagogiske ferdigheter og sørge for barnas sikkerhet og læring inn mot idretten.

Utstyr
Elevene må ha med egne skøyter til bandy treningen, ellers vil alt av utstyr bli gitt til elevene ved oppstart av treningen for hver gjennomføring.

Tider
3. og 4.trinn: torsdager 14:00-16:30

Logistikk
Tilbudet holdes på Ullernbanen (isen) og vi vil dra fra skolen etter spisetid på AKS, kl. 14:00 og være tilbake ca. kl. 16:30. Det vil også være mulighet for å hente direkte på Ullernbanen, men dette må informeres om ved hjelp av påmeldingslenken nedenfor, hvis ikke vil elevene bli tatt med tilbake til skolen.

Påmeldingslink

Tilbudet er åpent for påmeldinger allerede nå, men det vil bli kommunisert en «påmeldingsfrist» nærmere oppstart av tilbudet, da tilbudet er periodisert og trenerne ønsker en form for forutsigbarhet med tanke på planlegging som er til fordel for barnas modning og læring inn mot idretten.