Hovedseksjon

Publisert:

Bjørnsletta skoles 1.–7. trinns elever og lærere deltok i dag på FORUT Skoleløpet.

En gruppe mennesker som løper

I dag har vi gjennomført FORUT-løpet og løpt for havet. Både vaktmester, elever og lærere sto på med opprigg, nedrigg, løping, sette tellestreker og heiing! God stemning!

Stor takk til FAU og foreldrerepresentanter for oppkuttet frukt og saft til de ivrige løperne.