Talentsatsing i matte for 8.-9.trinn

Lærer og elev

Osloskolen har en egen talentsatsning i faget matematikk for elever på 8. og 9.trinn. Det er elever med særlige forutsetninger og ikke minst interesse for og motivasjon i matematikk som er målgruppe for satsningen.

Formålet er å øke elevenes interesse for faget og gi elevene mulighet for faglig fordypning utover det arbeidet som gjøres av faglærer i klasserommet.

Elever som av faglærer anbefales til dette opplegget og som selv ønsker det, deltar i undervisning utenom vanlig skoletid på en av følgende skoler: Brannfjell, Hovseter, Lindeberg, Groruddalen, Ruseløkka, Fyrstikkalléen, Jordal, Linderud og Midtstuen skoler.

Påmeldingsfrist: 14. september

Les mer i dette dokumentet:

Endring av dager for byomfattende talentsatsing i matematikk for 8. og 9. trinn....klikk her.